EXPERT FAQ
Ogólne
Korzyści jakie daje Ci Konsult.Expert?
Konsult.Expert oferuje Ci możliwość wideo-konsultacji z klientem w prosty, wydajny i bezpieczny sposób. Ten sposób to wirtualne miejsce spotkań przy użyciu twojego komputera. Nasza platforma daje dostęp do wideo-konsultacji, wirtualnego kalendarza, systemu płatności, usług marketingowych i tworzenia własnego bloga/vloga. Prowadzenie na swojej stronie profilowej własnego bloga lub vloga jest to najskuteczniejszy bezpłatny sposób na przyciąganie nowych klientów i na budowanie swojego wizerunku. Równolegle będziemy prowadzić kampanie reklamową bezpośrednio kierowaną do waszych potencjalnych klientów za granicą ze szczególnym naciskiem na miejsca, w których istnieje duże nagromadzenie Polaków. Dajemy Ci możliwość łączenia się z ludźmi z całego świata, którzy szukają Twojej pomocy.
Ekspert będzie mógł
  • Prowadzić wideo-konsultacje z klientami na swoim komputerze.
  • Zarządzać swoim czasem używając naszego wirtualnego kalendarza.
  • Korzystać z naszego wygodnego i bezpiecznego systemu płatności, który gwarantuje, że otrzymasz wynagrodzenie za swoje wideo-konsultacje bez zbędnego opóźnienia.
Profil
Jak mogę dołączyć do Konsult.Expert?
Jak mogę dołączyć do Konsult.Expert?
To proste. Od rozpoczęcia współpracy z Konsult.Expert dzieli Cię tylko kilka kroków
Krok 1 – zarejestruj się
Krok 2 – wybierz kim jesteś Klientem, Ekspertem czy Doradcą
Krok 3 – Wypełnij formularz i zarejestruj się. Załącz wymagane dokumenty.
Krok 4 – Zaloguj się.
Krok 5 – Poczekaj na weryfikację Twojego profilu.
Krok 6 – Możesz bez ograniczeń prowadzić konsultacje.
Czy założenie profilu jest płatne?
Założenie profilu na Konsult.Expert jest całkowicie bezpłatne.
Czego oczekujemy od naszych ekspertów?
Chcemy zapewnić naszym klientom dostęp do wykwalifikowanych ekspertów, dlatego warunkiem współpracy z nami jest posiadanie specjalistycznego wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
Jakie dokumenty są wymagane do zweryfikowania profilu?
Potrzebujemy zweryfikować dokumenty, które będą potwierdzać Twoje wykształcenie – dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia.
Jak mogę edytować swój profil?
Aby edytować profil kliknij w Mój Profil (w prawym górnym rogu) a następnie w Mój profil.
Jak mogę edytować swoje dane osobowe?
Aby edytować dane kliknij w Mój Profil (w prawym górnym rogu) a następnie w Dane Osobowe. W tym miejscu możesz wpisać dane swojej firmy, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.
Jak powinno wyglądać moje zdjęcie profilowe?
Musi być dobrej jakości tzn. nie może być rozmazane lub niewyraźne.
Powinno być aktualne.
Rozmiar nie może przekraczać 2MB.
Powinno być zrobione na białym tle.
Powinno być profesjonalne – jednak zdjęcia typowo legitymacyjne lub do dokumentów nie są najlepsze, bo często są sztywne i ponure. Na zdjęciu możesz być uśmiechnięty (ale nie roześmiany), mieć pogodny wyraz twarzy co będzie lepiej odbierane przez klientów.
Nie powinno być robione z „ręki”.
Nie powinno to być zdjęcie prywatne np. z wakacji.
Powinieneś mieć na sobie schludne ubranie.
Widoczna powinna być twarz i najlepiej tylko twarz (nie cała sylwetka).
Jak mogę zmienić język?
Język możesz zmienić w zakładce Mój Profil – Ustawienia – Język – Wybierz język.
Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
Aby zmienić adres e-mail kliknij w Mój Profil a następnie w Ustawienia - Email.
Jak mogę zmienić hasło?
Aby zmienić hasło kliknij w Mój Profil a następnie w Ustawienia - Hasło.
Ceny konsultacji
Każdy ekspert sam ustala ceny konsultacji. Aby edytować ceny kliknij w Mój Profil (w prawym górnym rogu) a następnie w Mój profil.
Czy Konsult.Expert mnie zatrudnia?
Z naszymi ekspertami współpracujemy w ramach ich własnych działalności gospodarczych lub w oparciu o umowę o dzieło.
Kontakt z klientem
Jak mogę kontaktować się z klientem?
W wypadku umówionej wizyty lub oczekującej na potwierdzenie w panelu głównym Moje Wizyty - Wybierz klienta, z którym chcesz się skontaktować - Kliknij w Potwierdzone/Oczekuje - Skontaktuj się. Wiadomość możesz napisać klikając w Wiadomości i wybrać klienta, do którego chcesz napisać. Okno wiadomości pojawi się po prawej stronie. Klikając w Historię Wizyt przy każdym kliencie, z którym konsultacja się odbyła jest przycisk Skontaktuj się.
Jak mogę wysłać plik klientowi?
W wypadku umówionej wizyty lub oczekującej na potwierdzenie w panelu głównym Moje Wizyty - Wybierz klienta, z któremu chcesz wysłać plik - Kliknij w Potwierdzone/Oczekuje - Wyślij Plik. Plik możesz wysyłać po zakończonej rozmowie. Kliknij w Historia Wizyt - wybierz klienta, któremu chcesz wysłać plik, kliknij w przycisk Więcej - Wyślij Plik.
Konsultacje – rozpoczęcie, odwołanie, przełożenie, reklamacje.
Jak potwierdzić konsultację?
Wejdź w Panel Główny - Moje Wizyty i wybierz konsultację, którą chcesz potwierdzić. Kliknij w Oczekuje - Potwierdź.

Powiadomienie o nowej konsultacji otrzymasz na swój adres e-mali.
Jak odrzucić lub przełożyć konsultację?
Wejdź w Panel Główny - Moje Wizyty i wybierz konsultację, którą chcesz odrzucić. Kliknij w Oczekuje - Anuluj. Pojawi się wtedy okno, w którym możesz napisać klientowi wiadomość z wyjaśnieniem czemu anulowałeś wizytę i zaproponować inny termin konsultacji.
Jak rozpocząć konsultację?
Wejdź w Panel Główny - Moje Wizyty i wybierz konsultację, którą chcesz rozpocząć - kliknij w Potwierdzone/Start ( opcja Start pojawia się na 10 minut przed terminem konsultacji) - Wejdź do e-roomu. Pamiętaj żeby nie kliknąć guzika ZAKOŃCZ przed faktycznym zakończeniem konsultacji. Jeśli wchodzisz do e-roomu konkretnej konsultacji przed jej rozpoczęciem, ale chcesz wrócić do Panelu Głównego - kliknij przycisk Cofnij w swojej przeglądarce.
Czy konsultacje czat są zapisywane?
Tak, są zapisywane i możesz je zobaczyć w Historii Wizyt.
Czy video – konsultacje są nagrywane?
Video – konsultacje nie są nagrywane.
Czy mogę odwołać konsultacje?
Aby odwołać konsultację wejdź w Mój profil – Moje Wizyty – Aktywne konsultacje – Wybierz konsultacje, którą chcesz odwołać – Edycja - Odwołaj Konsultację.
Po odwołaniu konsultacji możesz wysłać klientowi wiadomość z wyjaśnieniem, dlaczego odwołałeś wizytę i zaproponować mu nowy termin wizyty.
Ze względu na szacunek wobec naszych klientów, prosimy o odwoływanie konsultacji najpóźniej na 24 godziny przed zaplanowaną konsultacją.
Czy mogę przełożyć konsultacje?
Możesz przełożyć konsultację.
Aby przełożyć konsultację wejdź w Mój profil – Moje Wizyty – Aktywne konsultacje – Wybierz konsultacje, którą chcesz przełożyć – Edycja - Przełóż Konsultacje.
Po przełożeniu konsultacji możesz wysłać klientowi wiadomość z wyjaśnieniem, dlaczego przełożyłeś wizytę i zaproponować mu nowy termin wizyty.
Ze względu na szacunek wobec naszych klientów, prosimy o przekładanie konsultacji najpóźniej na 24 godziny przed zaplanowaną konsultacją.
Czy klient może dokonać reklamacji konsultacji i zażądać zwrotu pieniędzy?
Konsult.Expert jest zobowiązany do dostarczania możliwie jak najlepszych usług za pośrednictwem naszych ekspertów. Jeśli oczekiwania klienta z różnych względów nie zostały spełnione, musimy wziąć to pod uwagę. Reklamacje i zwrot kosztów są rozpatrywane indywidualnie.
Czy ekspert musi potwierdzić wizytę?
Tak, ekspert musi potwierdzić wizytę.
E-room
Możesz zapoznać się z działaniem e-roomu, nawet jeśli nie masz żadnej umówionej konsultacji.
Wejdź w Panel Główny - Moje Konsultacje i kliknij w guzik Podgląd Konsultacji.

W wypadku umówionej konsultacji w każdym momencie możesz wejść do e-roomu. Na 10 minut przed terminem konsultacji możesz ją rozpocząć. Pamiętaj żeby nie kliknąć guzika ZAKOŃCZ przed faktycznym zakończeniem konsultacji. Jeśli wchodzisz do e-roomu konkretnej konsultacji przed jej rozpoczęciem, ale chcesz wrócić do Panelu Głównego - kliknij przycisk Cofnij w swojej przeglądarce.
W ekranie wideo w prawym dolnym rogu jest guzik do włączenia i wyłączenia wideo oraz mikrofonu.

W trakcie konsultacji możesz wysłać klientowi pliki. Pod okienkiem czatu znajduje się guzik - Wyślij Plik. Wysłane pliki znajdują się po prawej stronie w okienku Wysłane Pliki.

W trakcie konsultacji możesz pisać Osobiste notatki. Nie zostaną one wysłane pacjentowi, są tylko do swojego wyglądu. Po zakończeniu konsultacji możesz je zobaczyć w wybranej konsultacji w Historii Wizyt - Więcej - Notatki.
Informacje o kliencie przed konsultacją
Klient ma możliwość napisania kilku słów o swoim problemie przed wizytą.

Aby zobaczyć problem klienta wejdź w Panel Główny - Moje wizyty, wybierz konsultację klienta, którego problem chcesz zobaczyć - Oczekuje/Potwierdzone - Zobacz Problem.

Klient może wypełnić ankietę o swoim zdrowiu.

Aby zobaczyć problem klienta kliknij w Panelu Głównym - Moje wizyty - wybierz konsultację klienta, którego problem chcesz zobaczyć - pod jego imieniem znajduje się przycisk - Zdrowie.
Pytania techniczne
Jakiego komputera i połączenia internetowego potrzebuje?
Komputer z kamerką internetową, mikrofonem i głośnikiem;
  • ● Rekomendujemy używanie słuchawek z mikrofonem, które zapewnią lepszą jakość dźwięku i przyczyniają się do większej prywatności;
  • ● Komputer z dostępem do sieci Internet, z systemem operacyjnym Microsoft Windows lub OSX;
  • ● Minimalna prędkość łącza Video: 300 kbps, Audio: 50 kbps;
  • ● Minimalna rozdzielczość ekranu to 320 x 240 pikseli;
  • ● Zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowej (Google Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera), z włączoną obsługą aplikacji niezbędnych do poprawnego połączenia z naszym systemem.
Kalendarz
Kalendarz wizyt
Każdy ekspert sam ustala swój czas pracy. Aby wypełnić kalendarz kliknij w Ustaw Kalendarz (pasek zadań po lewej stronie).
Dodawanie godzin do kalendarza
W konkretnym dniu kliknij Dodaj. Możesz dodać pojedyncze godziny np. 12:00-13:00 lub wpisać cały blok 10:00 - 20:00.

Godziny powtarzają się co tydzień. Minimalnie możesz ustawić kalendarz na 2 tygodnie do przodu a maksymalnie na 22 tygodnie. Aby to ustawić kliknij w Ile tygodni do przodu ustawiany jest kalendarz w prawym górnym rogu.
Usuwanie godzin z kalendarza
W konkretnym dniu kliknij w Zajęte. Możesz usuwać pojedyncze godziny np. 12:00-13:00 lub wpisać cały blok 10:00 - 20:00.
Jeśli w jednym tygodniu w poniedziałek godzina 10:00 jest wolna, ale w następnym już nie, po prostu wpisz tę godzinę jako Zajętą, w dniu w którym nie jest już ona dostępna.
Pamiętaj żeby na bieżąco aktualizować swój kalendarz!
Urlop
Jeśli planujesz dłuższą nieobecność, możesz ją łatwo wpisać klikając w guzik Zajęte Dni w prawym górnym rogu.
Z jakim wyprzedzeniem godziny same się kasują?
Samoistnie godziny mogą kasować się z wyprzedzeniem 24, 12, 6 lub 3 godziny.
Możesz też wybrać opcję “Bez ograniczeń”, wtedy godzina kasuje się dopiero wtedy, gdy wybije.

Aby ustawić samoistne usuwanie się godzin wejdź w Okienko w prawym górnym rogu Wybierz minimalne wyprzedzenie do umówienia wizyty.
Jakiego czasowego zaangażowania oczekujemy od eksperta?
Każdy ekspert sam ustala swój czas pracy. Rekomendujemy aby każdy ekspert ustalił stałe dni i godziny, w których będzie dostępny. Z klientami możesz też się umawiać po indywidualnym ustaleniu dnia i godziny.
Strefy czasowe
Pamiętaj, żeby ustawić odpowiednią strefę czasową. Wejdź w Mój Profil - Ustawienia - Strefa Czasowa.
Różnica czasu
Część klientów pochodzi z USA i Kanady. Prosimy o uwzględnienie tego faktu w swoim grafiku w miarę możliwości.
Zaproszenia
Jak mogę zaprosić swojego klienta?
Żeby zaprosić swojego klienta w Panelu Głównym kliknij w Zaproś (w prawym górnym rogu) - Zaproś Klienta - wpisz adres e-mail swojego klienta - Wyślij.
Jak mogę zaprosić innego eksperta do współpracy z Konsult.Expert?
Żeby zaprosić innego eksperta do współpracy z Konsult.Expert w Panelu Głównym kliknij w Zaproś (w prawym górnym rogu) - Zaproś Experta- wpisz adres e-mail znajomego eksperta - Wyślij.
Prywatność i bezpieczeństwo
Jak chronicie moją prywatność?
Twoja prywatność i bezpieczeństwo to dla nas priorytet. Nasza technologia jest zgodna ze standardami HIPAA. Wszystkie wiadomości są szyfrowane na serwerach, a cała komunikacja między naszym oprogramowaniem i serwerami jest szyfrowana.
Rozliczenia
Co zrobić żeby się rozliczyć?
Kliknij w Mój Portfel - Wypłać - uzupełnij poprawnie dane - kliknij Zlecenie.
Tak będzie wyglądał twój prywatny profil po zalogowaniu (tylko Ty go będziesz widzieć).