KLIENT FAQ
Ogólne
O nas
Zmagasz się z depresją, lękami lub prześladują Cię fobie? Nie układa Ci się w związku, Twoje dziecko sprawia problemy wychowawcze, a Ty czujesz się bezradny? A może ktoś z Twoich bliskich potrzebuje pomocy?
KONSULT.EXPERT to innowacyjna platforma internetowa, która zapewnia Tobie i Twoim najbliższym możliwość konsultacji online ze specjalistą zdrowia psychicznego. Gdziekolwiek jesteś - na wczasach, w biurze czy też w domu – bez ograniczeń konsultuj się ze swoim osobistym eXpertem. Możesz to robić za pomocą audio, wideo lub czatu – wybór należy do Ciebie!
Kim są eksperci?
Na nasz zespół składają się wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści, m.in. psychologowie, pedagodzy, psychoterapeuci, terapeuci, mediatorzy i trenerzy. Każdy z nich zapewni Tobie i Twoim najbliższym profesjonalne wsparcie.
Kim są nasi doradcy?
Doradca to osoba, która w trakcie krótkiej rozmowy pomoże Ci wybrać odpowiedniego eksperta, a także odpowie na Twoje pytania związane z serwisem Konsult.Expert.
W czym możemy Ci pomóc?
Jeżeli pragniesz przezwyciężyć swoje problemy, zainwestować we własny rozwój i stać się lepszą wersją siebie, nasi eksperci służą pomocą!
  • Łatwy dostęp
  • Anonimowość
  • Wielu specjalostów
  • Komfort i bezpieczeństwo
  • Oszczędność czasu i pieniędzy
  • Efektywność
Czym jest prewencja i interwencja?
Prewencja psychologiczna – wykorzystanie różnego rodzaju metod psychologicznych w celu obniżenia prawdopodobieństwa rozwoju zaburzeń i chorób psychicznych.
Interwencja psychologiczna – szeroko rozumiana pomoc psychologiczna i wsparcie dla osób, które znalazły się w nagłym kryzysie.
Czy konsultacje online są skuteczne?
Liczne badania prowadzone w ostatnich latach dowiodły, że konsultacje i terapia online są tak samo efektywne jak terapia prowadzona w tradycyjny sposób.
http://www.jad-journal.com/article/S0165-0327(13)00512-0/pdf
Step 1: Click Sign up
Step 3: Fill out the form and register
Step 4: Sign in
Step 5: Click ‘Konsult.Now’
Step 6: Select the expert of your choice and / or the time and date of your desired consultation
Step 7: book an appointment and wait for the confirmation from the expert
Step 8: select how you would like to pay and complete the payment
Step 9: Pass the equipment check (working audio, video and mic)
Step 10: Relax, sit down somewhere comfortable and begin your consultation :)
PRYWATNOŚĆ
Jak chronicie moją prywatność?
Twoja prywatność i bezpieczeństwo to dla nas priorytet. Twoje dane oraz informacje o Tobie są poufne. Wszystkie wiadomości są zabezpieczone na serwerach, a cała komunikacja między naszym oprogramowaniem i serwerami jest szyfrowana.
Czy wideokonsultacje są nagrywane?
Video konsultacje nie są nagrywane.
Czy mogę skasować zapis moich rozmów i pliki?
W pełni szanujemy Twoją prywatność. Zawsze możemy zamknąć twoje konto, wtedy nikt nie będzie mógł zalogować się na nie. Jednak historia wiadomości i wysłane pliki pozostaną dostępne dla eXperta, nawet po usunięciu Twojego profilu.
Czy system płatności jest bezpieczny?
Konsult.Expert obsługuje płatności poprzez system BrainTree. Został on stworzony przez Paypal, zgodnie z najwyższymi standardami w branży. Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.braintree.com
KOSZTY
Ile kosztuje konsultacja?
Nasi eXperci nie ponoszą kosztów związanych z wynajem gabinetu, dzięki czemu Ty też płacisz mniej! Każdy eXpert indywidualnie ustala ceny konsultacji - to Ty decydujesz, którego z nich wybierzesz.
W jakiej walucie mogę zapłacić?
Korzystając z PayPal możesz wybrać, w jakiej walucie chcesz zapłacić. Wymiana nastąpi automatycznie.
Kiedy muszę zapłacić?
Musisz zapłacić przy umawianiu wizyty, przed rozpoczęciem Konsultacji.
Jaką metodę płatności mogę wybrać?
Akceptujemy karty debetowe, karty kredytowe oraz PayPal.
Czy istnieją jakieś zobowiązania?
Założenie profilu jest całkowicie bezpłatne. Konsultacje, bez żadnych konsekwencji, możesz odowłać lub przełożyć najpóźniej na 24 godziny przed jej rozpoczęciem.
Zwroty i reklamacje.
Jeżeli nie byłeś zadowolony z konsultacji, napisz do nas, a my postaramy się pomóc.
REJESTRACJA, KONSULTACJE ONLINE, PORADY
Czy osoba poniżej 18 roku życia może się zarejestrować?
Nie. Zarejestrować się może tylko osoba, która ukończyła 18 lat. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z serwisu za pozwoleniem prawnych opiekunów.
Na Platformie Konsult.Expert możesz stworzyć dodatkowe profile dla Twoich bliskich. Wystarczy kliknąć w Mój profil, a następnie wybrać Dodaj profil.
Czy oferujecie darmową konsultację?
Konsultacje prowadzone przez eXpertów są płatne. Ceny konsultacji różnią się w zależności od eXperta.
Oferujemy darmową Poradę, udzielaną przez naszego doradcę. Pomoże Ci on wybrać odpowiedniego eXperta.
Skąd mam wiedzieć, do kogo się zgłosić?
Jeśli nie wiesz do kogo się zgłosić, możesz porozmawiać za darmo z naszym doradcą. Można to zrobić przez umówienie wizyty wideo, wypełnienie formularza albo skorzystanie z czatu na stronie.
Czy rozmowa z doradcą jest darmowa?
Tak! Porady udzielane przez naszych Doradców są całkowicie darmowe.
Jak przeprowadzić rozmowę z doradcą?
Kliknij w Znajdź mi psychologa w pasku zadań po lewej stronie, a następnie wybierz dla siebie najlepszą opcję – umów konsultację z doradcą, wypełnij kwestionariusz lub użyj czatu, który znajduje się w prawym dolnym rogu.
Jak mogę umówić się na konsultację?

Aby umówić wizytę kliknij w Umów Wizytę w pasku zadań po lewej stronie.

Wyświetli Ci się lista psychologów. Możesz ich filtrować pod kątem - specjalizacji, zaburzeń, języka, płci, ceny, terminu i tego czy oferują czat przez subskrypcję (kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej na temat czatu przez subskrypcję).

Postawowe informacje o psychologu, jego kalendarz wizyt i cennik usług widać na ogólnej liście. Aby dowiedzieć się więcej o psychologu i wejść w jego profil kliknij w jego imię i nazwisko lub zdjęcie

Kalendarz na stronie ogólnej pokazuje najbliższe terminy psychologa. Można przesuwać go do przodu aby zobaczyć dalsze terminy klikając w strzałkę w prawym górnym rogu.

Jeśli chcesz zadać pytanie psychologowi lub poprosić o indywidualne ustalenie terminu kliknij w Wiadomość (pod zdjęciem wybranego psychologa).

Aby umówić się na wizytę kliknij w wybraną godzinę w kalendarzu psychologa. System poprosi Cię o wybranie jeszcze dwóch dodatkowych terminów na wypadek, gdyby okazało się, że psycholog nie może odbyć wizyty w pierwszym preferowanym terminem.

Następnie zostaniesz przekierowany na stronę wyboru profilu, usługi i płatności:

Kim jesteś - możesz wybrać swój profil lub zaznaczyć, że chcesz być anonimowy. Typ wizyty - wybierz konsultację, na którą chcesz się zapisać z uwzględnieniem jej czasu i formy wideo/czat (np. konsultacja psychologiczna 55 minut wideo - 80 zł). Opis problemu - możesz (ale nie musisz) napisać kilka słów o swoim problemie, psycholog otrzyma go przed konsultacją. Możesz także załączyć plik, który otrzyma psycholog.

Wybierz swoją metodę płatności - karta kredytowa, PayPal lub Przelewy 24
Aby zmienić metodę płatności kliknij w Kliknij żeby zmienić

Jeśli posiadasz kod zniżkowy wpisz go w pole Kod zniżkowy

Saldo - informuje o tym jeśli masz pieniądze na koncie, które możesz wykorzystać.

Sprawdź czy wszystko się zgadza i kliknij AKCEPTUJ KONSULTACJĘ

Umówiona konsultacja czeka na potwierdzenie przez psychologa i wyświetla się na Twoim Panelu Głównym po prawej stronie. Klikając w Opcje możesz:

  • Anulować wizytę
  • Skontaktować się z ekspertem
  • Zobaczyć historię rozmowy
  • Wysłać plik
  • Zobaczyć wysłane pliki

Jaką formę konsultacji mogę wybrać?
Możesz wybrać konsultację wideo, audio albo czat.
Ankieta Zdrowie
Aby wypełnić ankietę Zdrowie wejdź w Mój Profil (prawy górny róg) – Zdrowie.

Ankieta będzie dostępna dla eksperta, z którym się umówiłeś.
Jak rozpocząć konsultację?
Wejdź w Panel Główny - Moje Wizyty i wybierz konsultację, którą chcesz rozpocząć - kliknij w Potwierdzone/Start ( opcja Start pojawia się na 10 minut przed terminem konsultacji) - Wejdź do e-roomu.

Pamiętaj żeby nie kliknąć guzika ZAKOŃCZ przed faktycznym zakończeniem konsultacji. Jeśli wchodzisz do e-roomu konkretnej konsultacji przed jej rozpoczęciem, ale chcesz wrócić do Panelu Głównego - kliknij przycisk Cofnij w swojej przeglądarce.
Jak odbyć konsultację?

Wejdź w Poczekalnia. Po prawej stronie znajduje się Twoja umówiona i potwierdzona konsultacja. Po kliknięciu w e-roomu znajdziesz się wirtualnym pokoju rozmowy.

Przeglądarka powinna wyświetlić komunikat z prośbą o zezwolenie na dostęp do kamery i mikrofonu (pamiętaj żeby korzystać z aktualnej przeglądarki Google Chrome lub Firefox).

Po kliknięciu w ikonę oko - włączysz kamerę
Po kliknięciu w ikonę mikrofonu - wyłączysz mikrofon

Aby wysłać plik, wejdź w ikonę pliku po lewej stronie

Pamiętaj o tym aby nie klikać przycisku ZAKOŃCZ przed końcem konsultacji.

Jak mogę kontaktować się z ekspertem?
Wiadomość do eksperta możesz wysłać wchodząc na jego profil i klikając w Wiadomość po prawej stronie.

Wiadomości znajdują się na panelu głównym po lewej stronie obok Salda. Wyświetla się na nich liczba nieprzeczytanych wiadomości.

W wypadku ekspertów, z którymi konsultacja się już odbyła, można skontaktować się z nimi wchodząc w Historię Konsultacji (pasek zadań po lewej stronie)
Jak mogę wysłać plik ekspertowi?
W wypadku umówionej wizyty lub oczekującej na potwierdzenie w panelu głównym Moje Wizyty - Wybierz eksperta, z któremu chcesz wysłać plik - Kliknij w Potwierdzone/Oczekuje - Wyślij Plik.

W trakcie konsultacji możesz wysłać ekspertowi pliki. Pod okienkiem czatu znajduje się guzik - Wyślij Plik. Wysłane pliki znajdują się po prawej stronie w okienku Wysłane Pliki.

Plik możesz wysyłać po zakończonej rozmowie. Kliknij w Historia Wizyt - wybierz eksperta, któremu chcesz wysłać plik, kliknij w przycisk Więcej - Wyślij Plik.
Czy konsultacje czat są zapisywane?
Tak, są zapisywane i możesz je zobaczyć w Historii Wizyt.
E-room
Możesz zapoznać się z działaniem e-roomu, nawet jeśli nie masz żadnej umówionej konsultacji. Możesz sprawdzić czy kamera i mikrofon działają.

Wejdź w Poczekalnia w prawym górnym rogu pod Moje wizyty znajduje się zielony guzik Przykładowy e-room.

W wypadku umówionej konsultacji w każdym momencie możesz wejść do e-roomu. Na 10 minut przed terminem konsultacji możesz ją rozpocząć. Pamiętaj żeby nie kliknąć guzika ZAKOŃCZ przed faktycznym zakończeniem konsultacji. Jeśli wchodzisz do e-roomu konkretnej konsultacji przed jej rozpoczęciem, ale chcesz wrócić do Panelu Głównego - kliknij przycisk Cofnij w swojej przeglądarce.

W ekranie wideo w prawym dolnym rogu jest guzik do włączenia i wyłączenia wideo oraz mikrofonu.

W trakcie konsultacji możesz wysłać ekspertowi pliki. Pod okienkiem czatu znajduje się guzik - Wyślij Plik. Wysłane pliki znajdują się po prawej stronie w okienku Wysłane Pliki.
Czy mogę odwołać konsultację?
Konsultację możesz odwołać najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej rozpoczęcia. Jeśli odwołasz wizytę po tym czasie, pobierzemy opłatę rezerwacyjną w wysokości 30% ceny konsultacji.
Jak mogę anulować konsultację?
Wejdź w Panel Główny – Moje Wizyty – wybierz wizytę, którą chcesz anulować i kliknij w Oczekuje/Potwierdzone – Anuluj.
Czy mogę przełożyć konsultację?
Możesz przełożyć konsultację najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej rozpoczęcia. Jeśli zrobisz to po tym czasie, pobierzemy opłatę rezerwacyjną w wysokości 30% ceny konsultacji. Wejdź w Panel Główny – Moje Wizyty – wybierz wizytę, którą chcesz anulować i kliknij w Oczekuje/Potwierdzone – Anuluj. Następnie umów się ponownie na inny termin.
Czy ekspert musi potwierdzić wizytę?
Ekspert, po umówieniu wizyty, będzie musiał potwierdzić termin lub zaproponować inny. Zawsze możesz wybrać eXperta w oparciu o jego dostępność.
Co jeśli ekspert nie potwierdzi wizyty?
Jeśli ekspert nie potwierdzi wizyty, zostaje ona automatycznie anulowana, a pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto. Gdy to się stanie, otrzymasz odpowiednie powiadomienie. Możesz ustalić inny termin wizyty z tym samym ekspertem lub wybrać innego.
Zaproszenia
Zaproszenia
Jeśli chcesz zaprosić swojego psychologa do korzystania z Konsult.Expert, kliknij w Panelu Głównym – Zaproś lub kliknij w Mój Profil – Zaproszenia – Zaproś swojego psychologa – wpisz jego adres e-mail – Wyślij. Otrzymasz 50% zniżki na pierwszą konsultację ze swoim psychologiem!

Jeśli chcesz zaprosić znajomego do korzystania z Konsult.Expert w Panelu Głównym – Zaproś lub kliknij w Mój Profil – Zaproszenia – Zaproś znajomego– wpisz jego adres e-mail – Wyślij. Twój znajomy otrzyma 50 zł zniżki na pierwszą konsultację, a Ty 50 zł zniżki na następną konsultację!
Profil
Jak mogę edytować swój profil?
Aby edytować profil kliknij w Mój Profil (w prawym górnym rogu) a następnie w Mój profil.
Jak mogę dodać profil dla bliskiej osoby?
Aby dodać profil dla bliskiej osoby kliknij w Mój Profil – Mój Profil – Dodaj Profil.
Jak mogę zmienić język?
Aby zmienić język strony kliknij w Mój Profil a następnie w Ustawienia - Język Strony.
Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
Aby zmienić adres e-mail kliknij w Mój Profil a następnie w Ustawienia - Email.
Jak mogę zmienić hasło?
Aby zmienić hasło kliknij w Mój Profil a następnie w Ustawienia - Hasło.
Strefy czasowe
Pamiętaj, żeby ustawić odpowiednią strefę czasową. Wejdź w Mój Profil - Ustawienia - Strefa Czasowa.
PYTANIA TECHNICZNE
Problemy techniczne
W wypadku problemów technicznych kliknij w Pomoc Techniczną w prawym górnym rogu i wyślij nam wiadomość.
Czy mogę odbyć konsultację za pośrednictwem smartfona?
Z całości usług platformy możesz korzystać za pośrednictwem smartfona, który posiada aktualny systemem Android, z przeglądarką Google Chrome lub Firefox.
W przypadku innych systemów operacyjnych, możesz zalogować się na swój profil, umawiać wizyty, wysyłać wiadomości itp., lecz nie możesz przeprowadzić konsultacji.
Nasz zespół pracuje nad aplikacją mobilną, tak aby z platformy można było korzystać na innych systemach operacyjnych.
Zalecenia techniczne
  • Komputer z wbudowaną kamerą, mikrofonem i głośnikiem;
  • Rekomendujemy używanie słuchawek z mikrofonem, które zapewnią lepszą jakość dźwięku (i służą prywatności);
  • Komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows,z dostępem do sieci Internet;
  • Minimalna prędkość łącza Video: 300 kbps, Audio: 50 kbps;
  • Minimalna rozdzielczość ekranu to 320 x 240 pikseli;
  • Zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowe, obsługująca aplikacje niezbędne do poprawnego połączenia z naszą platformą.
Czy mogę zmienić swoją metodę płatności?
Tak, zawsze przed opłaceniem konsultacji możesz zmienić metodę płatności.
Jak mogę zmienić język?
Aby zmienić język strony kliknij w Mój Profil a następnie w Ustawienia - Język Strony.
Czy potrzebuję Wi-Fi?
Aby korzystać z konsultacji, możesz być podłączony do sieci 4G,LTE lub Wi-Fi. Połączenie z Wi-Fi nie jest zatem konieczne, jednak jest ono rekomendowane dla zapewnienia najwyższej jakości konsultacji online. Dla użytkowników nie mających możliwości połączenia się z siecią Wi-Fi, zalecamy korzystanie z nielimitowanego Internetu na kartę. Jeżeli w trakcie konsultacji pojawiją sie zakłócenia, wyłącz nadawanie obrazu i pozostaw sam dźwięk - wówczas jakość połączenia powinna się poprawić.