KLIENT FAQ
Ogólne
O nas
Zmagasz się z depresją, lękami lub prześladują Cię fobie? Nie układa Ci się w związku, Twoje dziecko sprawia problemy wychowawcze, a Ty czujesz się bezradny? A może ktoś z Twoich bliskich potrzebuje pomocy?
KONSULT.EXPERT to innowacyjna platforma internetowa, która zapewnia Tobie i Twoim najbliższym możliwość konsultacji online ze specjalistą zdrowia psychicznego. Gdziekolwiek jesteś - na wczasach, w biurze czy też w domu – bez ograniczeń konsultuj się ze swoim osobistym eXpertem. Możesz to robić za pomocą audio, wideo lub czatu – wybór należy do Ciebie!
Kim są eksperci?
Na nasz zespół składają się wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści, m.in. psychologowie, pedagodzy, psychoterapeuci, terapeuci, mediatorzy i trenerzy. Każdy z nich zapewni Tobie i Twoim najbliższym profesjonalne wsparcie.
Kim są nasi doradcy?
Doradca to osoba, która w trakcie krótkiej rozmowy pomoże Ci wybrać odpowiedniego eksperta, a także odpowie na Twoje pytania związane z serwisem Konsult.Expert.
W czym możemy Ci pomóc?
Jeżeli pragniesz przezwyciężyć swoje problemy, zainwestować we własny rozwój i stać się lepszą wersją siebie, nasi eksperci służą pomocą!
  • Łatwy dostęp
  • Anonimowość
  • Wielu specjalostów
  • Komfort i bezpieczeństwo
  • Oszczędność czasu i pieniędzy
  • Efektywność
Czym jest prewencja i interwencja?
Prewencja psychologiczna – wykorzystanie różnego rodzaju metod psychologicznych w celu obniżenia prawdopodobieństwa rozwoju zaburzeń i chorób psychicznych.
Interwencja psychologiczna – szeroko rozumiana pomoc psychologiczna i wsparcie dla osób, które znalazły się w nagłym kryzysie.
Czy konsultacje online są skuteczne?
Liczne badania prowadzone w ostatnich latach dowiodły, że konsultacje i terapia online są tak samo efektywne jak terapia prowadzona w tradycyjny sposób.
http://www.jad-journal.com/article/S0165-0327(13)00512-0/pdf
Step 1: Click Sign up
Step 3: Fill out the form and register
Step 4: Sign in
Step 5: Click ‘Konsult.Now’
Step 6: Select the expert of your choice and / or the time and date of your desired consultation
Step 7: book an appointment and wait for the confirmation from the expert
Step 8: select how you would like to pay and complete the payment
Step 9: Pass the equipment check (working audio, video and mic)
Step 10: Relax, sit down somewhere comfortable and begin your consultation :)
PRYWATNOŚĆ
Jak chronicie moją prywatność?
Twoja prywatność i bezpieczeństwo to dla nas priorytet. Twoje dane oraz informacje o Tobie są poufne. Wszystkie wiadomości są zabezpieczone na serwerach, a cała komunikacja między naszym oprogramowaniem i serwerami jest szyfrowana.
Czy wideokonsultacje są nagrywane?
Video konsultacje nie są nagrywane.
Czy mogę skasować zapis moich rozmów i pliki?
W pełni szanujemy Twoją prywatność. Zawsze możemy zamknąć twoje konto, wtedy nikt nie będzie mógł zalogować się na nie. Jednak historia wiadomości i wysłane pliki pozostaną dostępne dla eXperta, nawet po usunięciu Twojego profilu.
Czy system płatności jest bezpieczny?
Konsult.Expert obsługuje płatności poprzez system BrainTree. Został on stworzony przez Paypal, zgodnie z najwyższymi standardami w branży. Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.braintree.com
KOSZTY
Ile kosztuje konsultacja?
Nasi eXperci nie ponoszą kosztów związanych z wynajem gabinetu, dzięki czemu Ty też płacisz mniej! Każdy eXpert indywidualnie ustala ceny konsultacji - to Ty decydujesz, którego z nich wybierzesz.
W jakiej walucie mogę zapłacić?
Korzystając z PayPal możesz wybrać, w jakiej walucie chcesz zapłacić. Wymiana nastąpi automatycznie.
Kiedy muszę zapłacić?
Musisz zapłacić przy umawianiu wizyty, przed rozpoczęciem Konsultacji.
Jaką metodę płatności mogę wybrać?
Akceptujemy karty debetowe, karty kredytowe oraz PayPal.
Czy istnieją jakieś zobowiązania?
Założenie profilu jest całkowicie bezpłatne. Konsultacje, bez żadnych konsekwencji, możesz odowłać lub przełożyć najpóźniej na 24 godziny przed jej rozpoczęciem.
Zwroty i reklamacje.
Jeżeli nie byłeś zadowolony z konsultacji, napisz do nas, a my postaramy się pomóc.
REJESTRACJA, KONSULTACJE ONLINE, PORADY
Czy osoba poniżej 18 roku życia może się zarejestrować?
Nie. Zarejestrować się może tylko osoba, która ukończyła 18 lat. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z serwisu za pozwoleniem prawnych opiekunów.
Na Platformie Konsult.Expert możesz stworzyć dodatkowe profile dla Twoich bliskich. Wystarczy kliknąć w Mój profil, a następnie wybrać Dodaj profil.
Czy oferujecie darmową konsultację?
Konsultacje prowadzone przez eXpertów są płatne. Ceny konsultacji różnią się w zależności od eXperta.
Oferujemy darmową Poradę, udzielaną przez naszego doradcę. Pomoże Ci on wybrać odpowiedniego eXperta.
Skąd mam wiedzieć, do kogo się zgłosić?
Jeśli nie wiesz do kogo się zgłosić, możesz porozmawiać za darmo z naszym doradcą:
To można zrobić przez umówienia wizyty wideo, wypełnienia formularza albo skorzystania z czatu na stronie.
Czy rozmowa z doradcą jest darmowa?
Tak! Porady udzielane przez naszych Doradców są całkowicie darmowe.
Czy mogę odwołać konsultację?
Konsultację możesz odwołać najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej rozpoczęcia. Jeśli odowłasz wizytę po tym czasie, pobierzemy opłatę rezerwacyjną w wysokości 30% ceny konsultacji.
Czy mogę przełożyć konsultację?
Możesz przełożyć konsultację najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej rozpoczęcia. Jeśli zrobisz to po tym czasie, pobierzemy opłatę rezerwacyjną w wysokości 30% ceny konsultacji. Wejdź w Panel Główny – Moje Wizyty – wybierz wizytę, którą chcesz anulować i kliknij w Oczekuje/Potwierdzone – Anuluj. Następnie umów się ponownie na inny termin.
Czy ekspert musi potwierdzić wizytę?
Ekspert, po umówieniu wizyty, będzie musiał potwierdzić termin lub zaproponować inny. Zawsze możesz wybrać eXperta w oparciu o jego dostępność.
Co jeśli ekspert nie potwierdzi wizyty?
Jeśli ekspert nie potwierdzi wizyty, zostaje ona automatycznie anulowana, a pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto. Gdy to się stanie, otrzymasz odpowiednie powiadomienie. Możesz ustalić inny termin wizyty z tym samym ekspertem lub wybrać innego.
PYTANIA TECHNICZNE
Czy mogę odbyć konsultację za pośrednictwem smartfona?
Z całości usług platformy możesz korzystać za pośrednictwem smartfona, który posiada aktualny systemem Android, z przeglądarką Google Chrome lub Firefox.
W przypadku innych systemów operacyjnych, możesz zalogować się na swój profil, umawiać wizyty, wysyłać wiadomości itp., lecz nie możesz przeprowadzić konsultacji.
Nasz zespół pracuje nad aplikacją mobilną, tak aby z platformy można było korzystać na innych systemach operacyjnych.
Zalecenia techniczne
  • Komputer z wbudowaną kamerą, mikrofonem i głośnikiem;
  • Rekomendujemy używanie słuchawek z mikrofonem, które zapewnią lepszą jakość dźwięku (i służą prywatności);
  • Komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows,z dostępem do sieci Internet;
  • Minimalna prędkość łącza Video: 300 kbps, Audio: 50 kbps;
  • Minimalna rozdzielczość ekranu to 320 x 240 pikseli;
  • Zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowe, obsługująca aplikacje niezbędne do poprawnego połączenia z naszą platformą.
Czy mogę zmienić swoją metodę płatności?
Tak, zawsze przed opłaceniem konsultacji możesz zmienić metodę płatności.
Jak mogę zmienić język?
Aby zmienić język strony kliknij w Mój Profil a następnie w Ustawienia - Język Strony.
Czy potrzebuję Wi-Fi?
Aby korzystać z konsultacji, możesz być podłączony do sieci 4G,LTE lub Wi-Fi. Połączenie z Wi-Fi nie jest zatem konieczne, jednak jest ono rekomendowane dla zapewnienia najwyższej jakości konsultacji online. Dla użytkowników nie mających możliwości połączenia się z siecią Wi-Fi, zalecamy korzystanie z nielimitowanego Internetu na kartę. Jeżeli w trakcie konsultacji pojawiją sie zakłócenia, wyłącz nadawanie obrazu i pozostaw sam dźwięk - wówczas jakość połączenia powinna się poprawić.
Tak będzie wyglądał twój prywatny profil po zalogowaniu (tylko Ty go będziesz widzieć).